„Osiągamy dla właścicieli bardzo dobre wyniki i dzięki temu zapewniamy wysoką rentowność obsługiwanych apartamentów. Ponad 60 proc. rezerwacji wypracowujemy samodzielnie poprzez nasz system rezerwacyjny, a blisko 75 proc. pochodzi z naszych własnych kanałów sprzedaży. Dzięki autorskiemu systemowi rezerwacyjnemu, w który stale inwestujemy, działaniom biur lokalnych i intensywnym akcjom marketingowym, skierowanym zarówno do klientów indywidualnych, jak i korporacyjnych chcemy jeszcze ten wskaźnik poprawić. Ma to duże znaczenie dla właścicieli, gdyż bazowanie tylko na współpracy z portalami rezerwacyjnymi może być niewystarczające, a i ich skuteczność, jeśli chodzi o zapewnienie pełnego obłożenia apartamentu, nie zawsze jest satysfakcjonująca. Dodatkowo nasze biura lokalne zapewniają bieżącą obsługę gości, którzy w sytuacjach nagłych mogą liczyć na 24-godzinny telefon awaryjny” – mówi Bartłomiej Majdak – Dyrektor ds. Kluczowych Klientów w Sun & Snow.