Promocja 7 + 2

1. Definicje:

  1. Promocja - regulamin niniejszy określa zasady promocji „First Minute 7+2” (zwanej dalej Promocją).
  2. Organizator - Promocja organizowana jest przez spółkę:

Sun & Snow Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Gałczyńskiego 4, 00-362 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem 0000318497, NIP 5213507582, REGON 141534979, kapitał zakładowy w wysokości 2.023.250,00 zł, zwaną dalej Sun & Snow lub Organizatorem.

  1. Okres trwania Promocji - Promocja rozpoczyna się dnia 19.03.2018 i trwa do dnia 06.04.2018. lub do wyczerpania puli 200 voucherów.
  2. Dane do korespondencji:

Sun & Snow Sp. z o.o.

Gałczyńskiego 4

00-362 Warszawa

tel. +48 22 450 26 26,

e- mail: rezerwacja@sunandsnow.pl

  1. Niniejszy regulamin realizuje postanowienia zawarte w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz regulaminie Sun & Snow – „Ogólne warunki korzystania z lokalu przez klienta”.
  2. W zakresie nieuregulowanym niniejszym regulaminem, w tym w szczególności odnośnie do spełnienia wymogów przewidzianych w Ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawie o prawach konsumenta, będzie miał zastosowanie regulamin Organizatora.

 

2. Zasady uczestnictwa w Promocji

  1. Uczestnikiem Promocji (zwanym dalej Uczestnikiem) może zostać każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
  2. Warunkiem uczestnictwa w Promocji jest zarezerwowanie dowolnego apartamentu z oferty Sun & Snow na pobyty w terminie 01.07 – 31.08.2018, nie krótsze niż 7 dni.
  3. W celu wynajęcia apartamentów niezbędne jest dokonanie ich rezerwacji telefonicznie tj. w Centrum Rezerwacji dla Turystów od poniedziałku do piątku w godz. 8-20, lub w sobotę i niedzielę w godz. 9-17 nr tel. +48 22 450 26 26, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres rezerwacja@sunandsnow.pl, bądź za pośrednictwem strony internetowej www.sunandsnow.pl.
  4. Rezerwacja apartamentów jest skuteczna z chwilą uiszczenia opłaty rezerwacyjnej, zgodnie z warunkami zawartymi w Regulaminie Sun & Snow.
  5. Dniem zawarcia umowy jest dzień dokonania rezerwacji drogą telefoniczną, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub za pośrednictwem strony internetowej Organizatora.
  6. W terminie 3 dni od założenia rezerwacji oraz wpłacenia zaliczki Uczestnik otrzyma voucher na pobyt 2-dniowy. Voucher staje się ważny dopiero po całkowitym opłaceniu pobytu.
  7. Voucher zostanie przesłany drogą mailową na adres podany przez Uczestnika w procesie zakładania rezerwacji.
  8. Voucher jest ważny od 15.09.2018 – 15.09.2019 z wyłączeniem terminów: 15.06-15.09 i 22.12-1.01 nad morzem, 15.06 - 15.09 i 22.12- 02.03 w górach oraz „długich weekendów” i świąt państwowych. Darmowy pobyt może być łączony z dodatkowymi dniami wynajmu apartamentów. Voucher nie obejmuje opłaty za przygotowanie apartamentu.
  9. Vouchery zostaną przyznane pierwszym 200 osobom, które zarezerwują pobyt.
  10. Promocja nie łączy się z innymi zniżkami.

 

3. Prawa Uczestnika Promocji

  1. Uczestnik, który zawarł umowę na odległość może w terminie 14 dni odstąpić w formie pisemnej od niej bez podawania przyczyny. Ma jednak obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione przez Organizatora do chwili odstąpienia od umowy.
  2. Nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Uczestnika o odstąpieniu od umowy, Organizator zobowiązany jest zwrócić Uczestnikowi wszystkie dokonane przez niego płatności, z zastrzeżeniem postanowień zawartych w Regulaminie Organizatora „Ogólne Warunki Korzystania z Lokalu przez klienta”.

 

4. Postępowanie reklamacyjne

  1. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Promocji Uczestnik może zgłaszać pisemnie na adres:

Sun & Snow Sp. z o.o.

Gałczyńskiego 4

00-362 Warszawa

bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej: rezerwacja@sunandsnow.pl

  1. W reklamacji Uczestnik powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Promocji.
  2. Sun & Snow zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 30 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Uczestnika, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.