Zasady rezerwacji
AWszystko co musisz wiedzieć zanim zarezerwujesz apartament.
Zachęcamy do zapoznania się z podstawowymi informacjami na temat dokonywania rezerwacji. Pełny regulamin dostępny jest na naszej stronie https://www.sunandsnow.pl/regulamin
Dokonywanie rezerwacji online przez www.sunandsnow.pl
- Po dokonaniu rezerwacji zostaniesz przekierowany na stronę płatności.
- Na Twój adres mailowy otrzymasz wiadomość z podsumowaniem rezerwacji oraz możliwością ponownego przejścia do strony płatności.
- Zablokujemy wybrany przez Ciebie termin na 60 minut.
- Płatności zaliczki w wysokości 25% należy dokonać w ciągu 60 minut.
- Jeżeli nie otrzymamy płatności, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana, a apartament udostępniony do wynajmu.
- Jeżeli rezerwacja ma status „anulowana”, a apartament nadal jest dostępny, dwukrotnie jest możliwość jej potwierdzenia poprzez wpłatę zaliczki.
- Rezerwacji może dokonać jedynie osoba pełnoletnia.
Dokonywanie rezerwacji telefonicznie pod numerem 22 450 26 26 lub numerem Biura Lokalnego.
- Na Twój adres mailowy wyślemy maila z podsumowaniem oraz możliwością przejścia do strony płatności.
- Zablokujemy wybrany przez Ciebie termin na 60 minut.
- Płatności zaliczki w wysokości 25% należy dokonać w ciągu 60 minut.
- Jeżeli nie otrzymamy płatności rezerwacja zostanie automatycznie anulowana, a apartament udostępniony do wynajmu.
- Jeżeli rezerwacja ma status „anulowana” a apartament nadal jest dostępny, wciąż jest możliwość jej potwierdzenia poprzez jej opłacenie. Link do płatności znajduje się w mailu, który od nas otrzymasz.
- Rezerwacji może dokonać jedynie osoba pełnoletnia.
Zasady płatności.
- Operatorem płatności jest Paylane z o.o.
- Dostępne formy płatności to przelew natychmiastowy, karta płatnicza, Blik.
- Wpłaty zaliczki należy dokonać online, pozostałą kwotę można uiścić w następujący sposób:
- Przelewem zwykłym, dane do przelewu znajdują się na stronie https://www.sunandsnow.pl/kontakt, w tytule przelewu należy wpisać jedynie numer rezerwacji,
- Za pośrednictwem Paylane poprzez link do płatności otrzymany w korespondencji mailowej,
- Kartą płatniczą w Biurze Lokalnym przy zameldowaniu (niedostępne jeżeli godzina przyjazdu planowana jest po zamknięciu biura, w takim wypadku rezerwacja musi być opłacona w pełni aby móc odebrać klucze z sejfu).
- Płatność Voucherem kwotowym – załóż rezerwację i w ostatnim kroku wybierz formę płatności „zapłać voucherem”.
- Kaucja – preautoryzacjadokonywana na poczet ewentualnych zniszczeń nie jest opłatą. Określona kwota jest blokowana na Twoim koncie. Jeżeli podczas pobytu nie zostały żadne szkody preautoryzacja jest zwalniana automatycznie. Czas odblokowania środków zależy od Twojego banku. Zazwyczaj jest to około 14 dni.
- Płatność Bonem Turystycznym – link do instrukcji wykorzystania środków z Bonu Turystycznego znajduje się na stronie głównej sunandsnow.pl.
- Opłata klimatyczna/miejscowa - płatna gotówką w Biurze Lokalnym. Jesteśmy zobowiązani pobrać ją od Państwa a następnie przekazać do Urzędu Miasta. Aktualny cennik dla każdej miejscowości znajdą Państwo na stronie: https://www.psur.pl/klimatyczna.aspx.
Zmiana i anulacja.
- Zaliczka rezerwacyjna jest bezzwrotna.
- Na 14 dni przed planowanym przyjazdem jest możliwość bezkosztowejzmiany terminu, apartamentu lub nawet lokalizacji.
- Jeżeli nie są Państwo pewni na jaki termin przesunąć swoją rezerwację możemy „zamrozić” wpłatę do wykorzystania w ciągu 12 miesięcy.
- Chęć zmiany/ zamrożenia wpłaty należy zgłosić telefonicznie pod numerem (22) 450 26 26.
- Dokonujemy drobnych zmian w terminach rezerwacji pomimo powyższych zasad, prosimy o kontakt telefoniczny.
Zameldowanie.
- Zameldowanie odbywa się wyłącznie w naszym Biurze Lokalnym.
- Podczas zameldowania należy dopełnić płatność za rezerwację.
- Uiścić opłatę klimatyczną/miejscową (tylko gotówka).
- Udostępnić kartę kredytową/ płatniczą w celu dokonania preautoryzacji500 zł kaucji.
- Właścicielem karty kredytowej/płatniczej wykorzystanej do preautoryzacjimusi być osoba, której imię i nazwisko widnieje na rezerwacji.
- Warunkiem wydania kluczy jest podpisanie umowy najmu apartamentu. Dokument ten może podpisać jedynie osoba, której nazwisko widnieje na rezerwacji.
- Zameldowanie poza godzinami pracy biura – aby otrzymać klucze do apartamentu pobyt musi być całkowicie opłacony. Instrukcję odbioru kluczy przekaże Państwu nasze Biuro Lokalne. Kolejnego dnia należy udać się do Biura Lokalnego w celu dopełnienia formalności. W przypadku niepojawienia się w biurze, Sun&Snowrości sobie prawo do zakończenia rezerwacji bez zwrotu środków za pozostałe niewykorzystane dni.
Wyposażenie.
W apartamencie znajdziecie Państwo:
- ręczniki i pościel przygotowane dla liczby osób określonej jako maksymalna dla danego apartamentu
- mydło w płynie
- płyn do mycia naczyń
- „zestaw startowy” czyli środki w niewielkiej ilości wystarczające na początek pobytu takie jak – papier toaletowy, ręczniki papierowe, kostki do zmywarki, worki na śmieci
Warto wziąć ze sobą.
- ze względów higienicznych nie zapewniamy: kawy, herbaty, przypraw
- aby ograniczyć zużycie plastiku nie zapewniamy jednorazowych mini kosmetyków takich jak szampon czy odżywka do włosów
- jeśli Państwa pobyt jest dłuższy, warto pomyśleć o dodatkowych kostkach do zmywarki, ściereczkach kuchennych czy proszku do prania.